16 Nisan 2012 Pazartesi

BENİM HAYATIM

Songünlerde sanki saatler hızla akıp giderken ben kaplumbağa hızıyla birşeyler yapmaya çalışıyorum.
Kafamın içinde yazmak istediğim birçok konu fırtınalar estirirken ben birtürlü yazamıyorum.
Yapmak istediğim ve hatta planladığım  şeylere birtürlü başlayamıyorum.
Bu tembellik,bezginlik  beni sinirlendirsede içinden çıkamadığım bir bataklık gibi beni  yutuyor.
Çok yorgun,bıkkın  vede bezginim.
Kısaca Orhan Veli nin bu güzel  şiirinde dediği  gibiyim




Beni bu güzel havalar mahvetti
Beni bu güzel havalar mahvetti, 
Böyle havada istifa ettim 
Evkaftaki memuriyetimden. 
Tütüne böyle havada alıştım, 
Böyle havada aşık oldum; 
Eve ekmekle tuz götürmeyi 
Böyle havalarda unuttum; 
Şiir yazma hastalığım 
Hep böyle havalarda nüksetti; 
Beni bu güzel havalar mahvetti.


Kayıt listesine geri dön

2 yorum:

  1. Bir şarkı var...Candan Erçetin'in

    Ben her baharda mı böyle olurum, yoksa ben böyle olduğumda mı gelir bahar... :)))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok güzel bir şarkı.

    YanıtlaSil