12 Temmuz 2013 Cuma

ACI AMA GERÇEK - 5

DİKKAT.....!!!!!
Eğer bir cep telefonu kullanıcısı iseniz,
Herhangibir cep telefonu hattında ( turkcell,avea,vodafone...) herhangibir tarifenin kullanıcısı iseniz ( mesela benimki vodafone cepavantaj 1000 yani 1000 dk konuş 35 tl öde )
Veee eğer kullanmakta olduğunuz tarifenin tahüt ettiğiniz kullanma süresi dolmaya yakın sizi arayıp
'' kullanmakta olduğunuz tarifenin tahüt süresi doluyor , tarifenizi yenileyilim,derlerse bu işlemi SAKIN TELEFON KONUŞMASI İLE YAPMAYIN.Üşenmeyin size en yakın bir mağazaya gidin,yüzyüze konuşmak herzaman daha iyi,güvenilirdir.

Bunu neden yazdığıma gelirsek.Ben hata yaptım beni  telefonla  tahüt ettiğim sürenin dolmasına 1-2 gün kala arayan çalışan ile telefonda konuşarak tahüttüm dolduktan sonra kullanacağım  tarifeyi seçtim veee tarifemin dolmasına 1-2 gün kala konuşmayı  yaptığım için sanırım iki tarife üst üste bindiğinden gelen faturam 70 tl .

SONUÇ: Vodafone mağzasından iki tarife üstüste binmiş itiraz edin dediler.
                İtiraz ettik.Sonuç 0
                Başka itiraz yolları araştırıyorum,HERTÜRLÜ FİKRİ, YARDIMI KABUL EDERİM
                Korkarım faturayı ödeyip su içeceğim

ELİF TEMEL

3 yorum:

  1. Faturayı ödeyip hakem heyetine başvur bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüketici haklarını koruma hakem heyetiyse bu benimde aklıma geldi

      Sil
    2. ilginiz için TEŞEKKÜR EDERİM
      SEVGİLER

      Sil